Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 30.09.2020, 09:06

Білівський НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - дитячий садок"

Вітаю Вас Гість
Меню сайту
(
)
Фільтр пошуку
Категорії розділу
Уроки вчителів [8]
Заходи [1]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15
Міні-чат
Сайт
Дзвінок
svetasad-10
ДІСО
Сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Готуємо уроки » Уроки вчителів

Вчитель початкових класів Нечипорук О.М (відкритий урок)

       

Урок

математики у 1 класі

   Тема:        Закріплення додавання і віднімання чисел у межах20.Розв′язування прикладів і задач.

Мета: закріпити і перевірити знання учнів з вивченої теми,вправляти у розв язуванні прикладів і задач,розвивати вміння складати і розв’язувати прямі і обенені задачі,порівнювати вирази,будувати відрізки,розпізнавати геометричні фігури,виховувати уважність,спостережливість,старанність.

      Форми роботи:   колективна, індивідуальна, фронтальна;

                                   інтерактивні ( робота в парах, робота в  групах, рольова гра).                  

         Матеріал та обладнання:

                                 малюнок клоуна,  афіша, роздатковий  

                                 матеріал,  набір  геометричних фігур,  картки з    

                                 диференційованими завданнями  ( слоники, ведмедики, тигри),

                                 кольорові кульки.

                                                                  Хід  уроку

    І. Організаційний  момент

               -  Діти!  У  нас сьогодні ніби свято.

                       Гостей зібралося багато.

                       На них привітно подивіться

                      І веселенько усміхніться!

              1 учень.        

                           Цирк прийшов сьогодні в клас,

                           Щоб перевірити всіх нас;

                          Чи умієм рахувати, цифри в зошиті писати,

                            Чи знає математику весь клас. Чи все у нас гаразд?

  1. учень.

                             Ви сьогодні в цирку побуваєте

                             І багато корисного взнаєте.

                             Цирк сьогодні, цирк незвичний.

                             Цирк у нас – МАТЕМАТИЧНИЙ!

 

2.Повідомлення теми і мети уроку.

       - Любі діти, шановні гості! Ми з вами сьогодні будемо у   незвичайному цирку,

у математичному. А запрошує нас у цирк  клоун   Антошка.

       Знайомтеся з ним!  Антошка розкидав м’ячики по всій  дошці. Але ці м’ячики незвичні, вони чарівні. Кожен   м’ячик має  цікаві завдання, які ви повинні виконати на  уроці.Сьогодні ми будемо розв язвати приклади і задачі,порівнювати числові вирази,будувати відрізки.

      

 3.Робота над темою уроку.                            

 

Знімаємо перший м’ячик

                         « Зі  мною будете грати

Знання повторювати і закріпляти».

 

 -Діти! Клоун Антошка хоче завести вас до залу  цирку.  Але, щоб увійти треба мати квиток Антошка дає вам завдання, а ви повинні його виконати. За хорошу роботу отримаєте квитки до цирку. Бажаю вам успіхів, працюйте так, щоб всі одержали квитки.

Усний рахунок.

  1. Назвіть числа,менші за 12.
  2. Назвіть числа більші за 9.
  3.  «Назви «сусідів» чисел»

*16 *           * 10 *              *1 8 *   

     4.Скільки десятків у числі 11?         

      5.Скільки десятків у числі 20?

6.Назвіть найменше двоцифрове число.

7.Скільки сантиметрів в 1 дециметрі?

  1. Весела лічба.  Гра « Так – ні!»

               5 пальців на руці    -      (так)

               2 вогники у світлофора    -      (ні)

               Тиждень – це 7 днів         -   ( так )

               У трикутнику 4 сторони  -   ( ні )

 

                   Скільки сонечок на небі?

                   Скільки вух у зайця?

                   Скільки пальців на одній руці?

                   Скільки в класі вікон?

                   Скільки в класі горобців?

      Клоун  Антошка нагороджує найактивніших дітей  квитками в цирк.

      Квитки одержують всі діти.

Знімаємо другий м’ячик

«Хвилинка каліграфії»

       

        1.Хвилинка каліграфії

           Конкурс «Цифри – красуні».

      Покажемо Антоші як ми вміємо красиво, правильно,   швидко писати.                       

           Записати  в перший рядочок одноцифрові числа,а в другий двоцифрові.

     Діти промовляють слова:

                           

                                     « Зошит свій я відкриваю,

                                 І під нахилом  кладу.

                                 Ручку я ось так тримаю,

                                 Сяду рівно не зігнусь.

                                 Буду я писати вправно,

                                 До роботи я берусь».

Знімаємо третій м’ячик

«Щоб знання міцніші мати

Будемо за підручником

Ми дружно і старанно працювати»

 

          2Робота за підручником

      В цирку кожному глядачеві видають програмку, щоб він знав  зміст того, що буде відбуватися на арені цирку.                                   

             - Скільки завдань на сторінці підручника?

              а).Виконуємо завдання № 2ст.104-усно.

          - Склади вирази і обчисли їх значення.

           б). Робота на картках.Учні розв язують приклади,які підготували для вас циркові артисти-письмово.

18-8-5                           

5+5+3                           

12-2+8

6+4+9

10-7+4              

15-15+0

              в). Вимірювання довжини відрізків.  Завдання № 5

      

  •     Візьміть у руки чарівну паличку-лінійку і доторкніться допідручника і
  • Ви  дізнаєтесь довжину відрізка  ви на мить перетворитесь на фокусників.Виконуємо завдання 5ст.104

     _______________________________________________               

                                          9см

                              Знімаємо четвертий м ячик.

«Щоб  у цирку не тужити слід нам музику включити»

Фізкультхвилинка

 

                              Знімаємо п’ятий м’ячик

«Ці знання, що зараз на уроці ви придбаєте,

Знадобляться вам в житті.

То ж самостійно порахуйте швидко, вірно в зошиті»

  6. Самостійна робота№4ст.104.Робота в групах.

         А). І група дітей (високий рівень) розв язує 4 останні приклади.

        

       Б).  ІІгрупа дітей  ( низький рівень )чотири перших приклади.

               

 

  7.     Гра  « Перевірте клоуна Антошку»Робота біля дошки.За №3ст.104.

         Клоун Антошка, напевне, погано вчився в школі і  допустив дуже багато

        помилок у нерівностях давайте перевіримо і допоможимо Антошці.

                                       Знімаємо шостий м’ячик.

                                       «Шостий м’ячик ми знімемо

І задачі розпочнемо»

Нам потрібно розв язати пряму,а потім обернену до неї задачу№6ст.104.

Знімаємо сьомий м’ячик.

«Сьомий

Мячик ми знімаєм

І урок наш  завершаєм.

Підсумки ми підведемо,

І на перерву ми підемо»

7.бота з геометричним матеріалом

     Прощаючись з клоуном Антошкою, з цирком, ми на згадку складемо із

     геометричних фігур фігуру клоуна.

Робота в парах.

На дошці показаний зразок роботи.

 

  1. Гра  «Мікрофон»
  •  -  Скажіть, будь ласка, що вам найбільше сподобалось на    уроці?
  •      -  Які завдання були найцікавішими?

         - Прощаючись із цирком, візьміть ці листівки напам’ять  про наш сьогоднішній   

           урок.

           ІV. Підсумок уроку

                             У нашім цирку згасають вогні,

                             Та в кожного з вас, сподіваюся, діти,

                             Що в дні веселі, і в радісні дні

                             Цей вогник  цікавості  буде горіти!

                    

            

Категорія: Уроки вчителів | Додав: arlischuk1989 (31.01.2017)
Переглядів: 192 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Годинник
Фрази
Пошук
Радіо
Друзі сайту
Районний методичний кабінет відділу освіти, молоді та спорту Ізяславської райдержадміністраці
...
Дистанційна Інтернет-бібліотека для освітніх закладів України
Сайт
Сайт
Погода
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2020
uCoz